آرشیو آذر ماه 1400

همه چيز درباره اس ام اس ماركينگ

پنجشنبه ۲۰ شهریور ۰۴

روش كسب درآمد آنلاين

برخي از مردم فكر مي كنند كسب و كار اينترنتي به معناي يك شبه رفتن به روش قرن گذشته است! ببينيد افراد موفق در كسب و كارهاي اينترنتي مي گويند كدام شغل بهتر از اين است؟! در خانه بنشينيد و مقداري پول نقد كنيد! اما اين تمام ماجرا نيست، اين شغل نيز مانند همه مشاغل ديگر با مزيت هاي فراواني كه دارد، سختي هاي خاص خود را دارد، واگذاري صفر تا صد شغل به يك نفر از بازاريابي گرفته تا رشته هاي تخصصي و فني و پشتيباني استخدامي. آسان نيست. كسب درآمد از خانه علاوه بر محدوديت هاي كوچك، مزاياي زيادي براي صاحبان مشاغل دارد كه روز به روز گرايش به آن در حال افزايش است. امروز قصد داريم نگاهي به اين مزايا داشته باشيم و شما را با روشي براي كسب درآمد آنلاين آشنا كنيم كه در سال هاي اخير به عنوان سودآورترين روش شناخته شده است. با ما همراه باشيد.

 

مزاياي كسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه
كارفرما (رئيس) وجود ندارد
در كسب و كار اينترنتي شما كاملاً از هر شخص يا سازماني مستقل هستيد و برنامه ريزي و اجراي تمامي كسب و كارها در دستان شماست. از سوي ديگر، پايان خوب يا بد داستان تنها به عهده شماست. البته با رشد كسب و كار خود، مي توانيد افرادي را براي كار استخدام كنيد، اما در ابتدا محدوديت ها و محدوديت هاي غير ضروري حذف خواهند شد.

مشتريان به مكان شما محدود نمي شوند
مهم نيست در كجاي ايران هستيد، مشتريان شما مي توانند محصول يا خدمات شما را خريداري كنند. شايد مهم ترين دليل موفقيت كسب و كار آنلاين محدود نبودن به يك مكان باشد كه به مشتريان اجازه مي دهد حتي در خارج از كشور به مخاطبان شما دسترسي پيدا كنند. اين به شما اين آزادي را مي دهد كه بدون نگراني در مورد جغرافيا، مكان خود را تغيير دهيد.

شما حتي در روياهاي خود پول در مي آوريد
وقتي كار شما آنلاين است، 24 ساعت شبانه روز كار مي كند. اين بدان معني است كه شما براي فروش به بالا بردن كركره فروشگاه خود وابسته نيستيد و مشتري مي تواند حتي در ساعات شب كه شما از شما خريد كند. خواب.

شما با يك سرمايه گذاري كوچك شروع مي كنيد
برخلاف كسب و كارهاي سنتي كه به فضا و فضاي نسبتاً زيادي نياز دارند، كسب و كارهاي آنلاين نياز به سرمايه اوليه زيادي ندارند و اغلب هزينه راه اندازي وب سايت يا سيستم مورد نياز را دارند كه بسيار بالاست. ضعيف.

با فرآيندهاي خودكار در زمان صرفه جويي كنيد

علاوه بر حذف زمان رفت و آمد به محل كار، كه خود زمان زيادي را در طول روز مي گيرد، انجام تجارت آنلاين بسياري از روابط تجاري تكراري و روزمره را از بين مي برد. مواردي مانند حسابداري، دستور پرداخت، بررسي آمار و گزارشات. اين باعث صرفه جويي در وقت و انرژي شما مي شود و از اين انرژي براي سرمايه گذاري در درآمد بيشتر استفاده مي شود.

هزينه تبليغات بسيار كمتر است
تنها جايي كه يك كسب‌وكار آنلاين مي‌خواهد خوب به نظر برسد و مشتري جذب كند، آنلاين است. رسيدن به صفحات اول موتورهاي جستجو با كلمات كليدي مناسب تمام نيازهاي يك تجارت اينترنتي است. با هزينه اي بسيار كمتر از تبليغ يك محصول فيزيكي يا يك فروشگاه حضوري، مي توانيد به آن سمت برويد و موفق باشيد. بهينه سازي وب سايت يا سئو رمز موفقيت شما در كسب و كار آنلاين است.

شما زمان مورد نياز براي انجام آن را تعيين مي كنيد
مي توانيد زمان را طوري مديريت كنيد كه اين دومين شغل شما باشد و به صورت پاره وقت كار كنيد. همچنين مي توانيد آن را به عنوان يك شغل تمام وقت در نظر بگيريد و تمام وقت و انرژي خود را به آن اختصاص دهيد. اين آزادي عمل در تجارت آنلاين براي همه جذاب است.

انواع فعاليت هاي اينترنتي
خريد و فروش دامنه
اين كار كه نياز به زمان و سرمايه كمي دارد مي تواند درآمد خوبي داشته باشد. در اين شغل دامنه هاي خوب با هزينه كمتري خريداري و با هزينه بالاتر فروخته مي شود.

طراحي سايت، قالب، افزونه
در كنار طراحي قالب و افزونه كه كار تخصصي برنامه نويسان است، افراد عادي بدون دانش برنامه نويسي نيز مي توانند با استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا سايت محتوا طراحي كنند و درآمد خوبي داشته باشند.

يك فروشگاه آنلاين راه اندازي كنيد
فروشگاه آنلاين شما مي تواند يك صفحه اينستاگرام باشد كه در آن محصولات خود را مانند تابلوهاي نقاشي يا كاردستي به فروش مي رسانيد. علاوه بر محصولات فيزيكي، مي توانيد آموزش يا آموزش تخصصي خود را بفروشيد.

سايت خريد و فروش
اين كسب و كار مستقل كه يك كسب و كار رايگان و خانگي محسوب مي شود به اين صورت انجام مي شود كه شما يك سايت را خريداري كرده و با تغييرات و تجهيز مناسب آن را با قيمت بالاتري به فروش مي رسانيد.


بحران كرونا و كسبوكار

تجاري سازي ويروس كرونا
با افزايش شيوع ويروس كرونا در سراسر جهان، تمامي مشاغل كوچك و بزرگ با مشكلات عرضه و تقاضا مواجه شده و افت قابل توجهي در فروش داشته اند. حتي شركت هاي بزرگي مانند علي بابا و اسنپ در ايران نيز از اين قاعده مستثني نبودند. خيلي از شركت ها فكر مي كردند دنيا تمام شده است و فكر مي كردند بزرگترين شركت هاي دنيا در ركود هستند، چه برسد به ما كه در جهان سوم زندگي مي كنيم و جايي براي رفتن نداريم! بحران همانطور كه از نامش پيداست بي توجه نمي ماند و مي تواند همه چيز را از يك شركت گرفته تا يك كشور و حتي كل جهان را مانند يك تاج تحت تاثير قرار دهد. اولين چيزي كه در مواجهه با بحران كرونا نبايد فراموش كنيم اين است كه اين يك بحران جهاني است و اين تنها كشور ما نيست كه از آن رنج مي برد. اما بايد گفت كه در ايران يا ساير كشورها فقط شركت ها برنده خواهند بود و با حفظ خونسردي خود مي توانند از اين وضعيت جان سالم به در ببرند. با اين وضعيت و اعلام سازمان جهاني بهداشت، تنها راه مقابله با اين ويروس «در خانه ماندن» اعلام شده است، اما هيچكس نمي گويد شركت ها در اين شرايط چه بايد بكنند؟! در اينجا چند راه حل عالي براي مشاغل وجود دارد.
خونسردي خود را حفظ كنيد و به طور موثر واكنش نشان دهيد
تنها چيزي كه مي توانيد به طور كامل بر آن مسلط شويد، پاسخ شما به بحران است. آرام ماندن و واكنش موثر مي تواند به شما در تصميم گيري بهتر در بحران كمك كند. به جاي تمركز بر اخبار، روي يافتن راه حل هايي براي مشكلات تجاري خود و تحت كنترل نگه داشتن آنها تمركز كنيد. سعي كنيد جلسات منظم گروهي و انفرادي را سازماندهي كنيد و با مصاحبه و مشورت با همكاران و مشتريان خاص، راه حل هايي براي همگام سازي بخش هاي خود با شرايط بحراني ارائه دهيد. همانطور كه مي دانيد حفظ سلامت كاركنان در اين مدت بايد يكي از مهمترين اولويت هاي هر گروهي باشد و در صورت امكان تمامي جلسات به صورت آنلاين برگزار شود. همچنين از همكاراني كه به دليل موقعيت و تمايل شخصي خود مايل به كار در محيط شركت و خدمات مشتري هستند با پاداش و معرفي شبكه هاي اجتماعي تشكر كنيد.
 
مطمئن شويد كه اين 7 كار را براي محافظت از كسب و كار خود در برابر اثرات كرونا و بازاريابي خود انجام مي دهيد:
به نظر مي‌رسد كه تمام دستورالعمل‌هاي پاسخ به بحران در هفته‌هاي گذشته مربوط به دوران ديگري است، و حتي چابك‌ترين تبليغ‌كنندگان نيز عادت دارند استراتژي‌هاي خود را توسعه دهند و خلاقيت‌هاي تبليغاتي خود را در زمان واقعي تطبيق دهند. آنها مي پرسند: «چگونه مي توانيم اين لحظه بي سابقه را ببينيم؟ "؟ با انجام اين ۷ مرحله مي توانيد قدم بزرگي از مضرات احتمالي اين عارضه برداريد و از آن زمان براي رسيدگي به مواردي كه هميشه ناديده گرفته شده استفاده كنيد.
1- با كاركنان و مشتريان خود مصاحبه آنلاين انجام دهيد.
2- تمامي مطالب خود را مميزي كنيد و در صورت لزوم به روز رساني، لينك و... بر روي آن ها قرار دهيد.
3- وبينارها را در دستور كار خود قرار دهيد.
4- تمام پيام هاي اداري خود را مرور كنيد.
5. SERPS يا نتايج جستجوي گوگل را هدف قرار دهيد زيرا بهترين زمان براي آن است.
6. از بازاريابي ويدئويي براي بازاريابي و توليد محتواي ويدئويي استفاده كنيد.
7. وبگردي كنيد و به سوالات بي شماري پاسخ دهيد.
شما و مشتريانتان در اين بحران به يكديگر نياز داريد
فكر نكنيد تنها شما هستيد كه با اين بحران فروش خود را كاهش داده ايد و نگران سرمايه خود هستيد، فكر كنيد همين تعداد از مردم براي خريد اقلام ضروري خود مشكل دارند و مي خواهند با امنيت بيشتر محصولات خود را ايمن كنند. بنابراين بايد به فكر باز كردن راه بين خود و مشتري باشيم. امنيت خريد مشتريان با پرداخت هاي امن در سايت يا اپليكيشن شما تضمين مي شود، اما اگر نمي توانيد شرايط فروش را به صورت آنلاين در اختيار آنها قرار دهيد، خريد حضوري (مانند سفارش آنلاين) را در نظر بگيريد. فروش آنلاين مي تواند به شما كمك كند تا از شر محدوديت هاي جغرافيايي خلاص شويد و حتي درصد فروش خود را افزايش دهيد. در زمان شيوع كرونا، بيش از هر زمان ديگري، مشتريان بايد خيالشان راحت باشد كه فروشندگان بهداشتي هستند و بحران جدي گرفته مي شود تا بتوانند با خيالي آسوده اقلام ضروري خود را خريداري كنند. راه هاي مختلفي براي ايجاد اعتماد در مشتريان وجود دارد كه در اينجا تنها به چند مورد اشاره مي كنيم:
1- ارسال توصيه هاي بهداشتي در قالب پيامك مي تواند حس نوع دوستي شما را نسبت به هموطنان نشان دهد به شرطي كه اين توصيه بسيار گزينشي و مرتبط با فعاليت شما باشد.
2- انتشار پست هاي پشت صحنه در تهيه محصول

نمايندگي پنل اس ام اس

هر روز بر تعداد دانشجوياني كه به دنبال شغل آزاد هستند افزوده مي شود و نياز به مشاغل آزاد با بستر آنلاين بيشتر مي شود. راه‌هاي زيادي براي داشتن يك كسب‌وكار آنلاين وجود دارد، اما يك شغل خوب، كاري است كه مي‌توانيد مطمئن باشيد مشتري داريد و بدانيد كه نياز هميشه در بازار وجود دارد. آنچه مشخص است اين است كه شركت هاي مختلفي در دنيا وجود دارند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي شود، وقتي مشتريان شما اين شركت ها هستند مطمئن باشيد كارتون هرگز فرو نمي ريزد. نه كرونا نمي تواند وضعيت كسب و كار يا هر بحران ديگري را وارونه كند. صرف نظر از بحران، هر كسب و كاري ركود خاص خود را دارد، مثلاً املاك يكباره از سال اجاره و فروش كم مي‌شود يا مشاغلي كه فقط براي ماه‌هايي مثل رمضان و محرم و تعطيلات نوروزي فروش حضوري دارند. فروش كمتري دارند ، اما امروز مي خواهيم شركتي را معرفي كنيم كه با كمبود مشتري هرگز با بحران مواجه نمي شود!
نمايندگي پنل اس ام اس يك انتخاب مطمئن و پرسود است
كسب و كارهاي آنلاين مانند نمايندگي پنل اس ام اس هيچ وقت با خطر كمبود مشتري مواجه نمي شوند، هر چه بيشتر در اين شغل كار كنيد درآمد شما بيشتر مي شود، شايد به دليل تاثير بازاريابي هرمي شنيدن اين عبارت براي شما كليشه اي شده است. و حكايت از آن دارد كه اين اقدامي غيرقانوني با شعارهاي جاه طلبانه و رويايي است! اما نه، اين بار درست است كه به اندازه تلاش شما درآمد كسب مي كنيد، هر روز كه ديرتر حركت مي كنيد رقابت شما مشتريان شما را جذب مي كند و كار را براي شما سخت مي كند. پس فرصت را غنيمت شمرديم و مستقيماً سر اصل مطلب مي رويم.
 
آژانس پيامكي چيست؟ پنل آژانس چگونه كار مي كند؟
تمام تجهيزات و سرمايه مورد نياز براي شروع اين كار را مي توان در يك سيستم كامپيوتري با اينترنت خلاصه كرد و هزينه خريد پنل نمايندگي يكبار مصرف 780000 تومان است كه پس از آن پنل نمايندگي فروش پيامكي داريد كه دسترسي كامل به همه دارد. خدمات اس ام اس دارند. اين خدمات چيست؟ ارسال پيامك و تبليغات انبوه به طرق مختلف و همچنين خدمات پيامك تحت وب براي كسب و كارها و مجموعه هايي كه فروشگاه يا وب سايت دارند و مي خواهند به صورت خودكار براي مشتريان خود پيامك ارسال كنند. به طور خلاصه، خدمت شما اين است كه اگر روي صندوق پيامك گوشي خود كليك كنيد، پنل شما اين امكان را دارد كه تمام قالب هاي پيامكي كه براي شما ارسال مي شود را براي شما ارسال كند، بنابراين تمام مشاغل بزرگ و كوچكي كه اكنون داريد پيامك هاي خود را در You شما دارند. ببينيد (و بي نهايت مشاغل مشابه) مخاطبان شما هستند و به شما نياز دارند! مخاطبان هدف شما به آنها نياز دارند كه اغلب آنها را ناديده مي گيرند، وظيفه شما اين است كه آنها را از نيازهاي خود آگاه كنيد، شما بايد به جاي تبليغ خدمات خود، نيازهاي آنها را به پنل پيامك مرتفع كنيد.
نحوه كسب درآمد آنلاين از پنل فروش اس ام اس
فروش پنل كاربري
دارندگان تابلو نمايندگي پيامك مي توانند انواع علائم اوليه، اقتصادي، حرفه اي و سازماني را به فروش برسانند، علائمي كه تمامي صاحبان مشاغل مي توانند براي بازاريابي و ارتباط با مشتري از آنها استفاده كنند و تفاوت آنها در ميزان دسترسي از جمله امكان ارسال پيامك و وب سرويس مجازي. دفتر. اين 4 پنل همگي داراي توانايي هاي منحصر به فردي هستند كه تنها شباهت آن عدم فعاليت «پنل فروش» است. شما مي توانيد با توجه به سياست هاي بازاريابي خود، فروش پانل و قيمت بدون محدوديت داشته باشيد، در نظر داشته باشيد كه هيچ درصدي از فروش پانل را پرداخت نمي كنيد.
پنل نمايندگي فروش
اين پنل ها نيز با قيمت شما قابل فروش هستند و به درصدي از قيمت تعيين شده تعلق ندارند. نكته جالب فروش پنل نمايندگي اين است كه نماينده شما مي تواند پنل نمايندگي را بفروشد و كاربر نيز مي تواند پنل كاربري يا نمايندگي را بفروشد و شما از هر پيامك ارسالي سود خواهيد برد. بين دوتا !
فروش آنلاين
همانطور كه براي ارسال پيامك با تلفن همراه به سيم كارت نياز داريد، براي ارسال پيامك از طريق پنل پيامك نيز به يك خط نياز داريد. شما به عنوان نماينده پنل پيامك مي توانيد نرخ خط (براساس نرخ هاي درج شده) را تعيين كنيد و از فروش خطوط پيام كوتاه به كاربر و نماينده خود كسب درآمد كنيد.
اس ام اس ارسال شده توسط كاربران
كاربران و نمايندگان شما بايد براي ارسال پيامك پولي بپردازند. به عنوان نماينده مي توانيد پيامك هاي خود را با نرخ دلخواه خود بفروشيد و از پيام ها درآمد كسب كنيد.