تجاري سازي ويروس كرونا
با افزايش شيوع ويروس كرونا در سراسر جهان، تمامي مشاغل كوچك و بزرگ با مشكلات عرضه و تقاضا مواجه شده و افت قابل توجهي در فروش داشته اند. حتي شركت هاي بزرگي مانند علي بابا و اسنپ در ايران نيز از اين قاعده مستثني نبودند. خيلي از شركت ها فكر مي كردند دنيا تمام شده است و فكر مي كردند بزرگترين شركت هاي دنيا در ركود هستند، چه برسد به ما كه در جهان سوم زندگي مي كنيم و جايي براي رفتن نداريم! بحران همانطور كه از نامش پيداست بي توجه نمي ماند و مي تواند همه چيز را از يك شركت گرفته تا يك كشور و حتي كل جهان را مانند يك تاج تحت تاثير قرار دهد. اولين چيزي كه در مواجهه با بحران كرونا نبايد فراموش كنيم اين است كه اين يك بحران جهاني است و اين تنها كشور ما نيست كه از آن رنج مي برد. اما بايد گفت كه در ايران يا ساير كشورها فقط شركت ها برنده خواهند بود و با حفظ خونسردي خود مي توانند از اين وضعيت جان سالم به در ببرند. با اين وضعيت و اعلام سازمان جهاني بهداشت، تنها راه مقابله با اين ويروس «در خانه ماندن» اعلام شده است، اما هيچكس نمي گويد شركت ها در اين شرايط چه بايد بكنند؟! در اينجا چند راه حل عالي براي مشاغل وجود دارد.
خونسردي خود را حفظ كنيد و به طور موثر واكنش نشان دهيد
تنها چيزي كه مي توانيد به طور كامل بر آن مسلط شويد، پاسخ شما به بحران است. آرام ماندن و واكنش موثر مي تواند به شما در تصميم گيري بهتر در بحران كمك كند. به جاي تمركز بر اخبار، روي يافتن راه حل هايي براي مشكلات تجاري خود و تحت كنترل نگه داشتن آنها تمركز كنيد. سعي كنيد جلسات منظم گروهي و انفرادي را سازماندهي كنيد و با مصاحبه و مشورت با همكاران و مشتريان خاص، راه حل هايي براي همگام سازي بخش هاي خود با شرايط بحراني ارائه دهيد. همانطور كه مي دانيد حفظ سلامت كاركنان در اين مدت بايد يكي از مهمترين اولويت هاي هر گروهي باشد و در صورت امكان تمامي جلسات به صورت آنلاين برگزار شود. همچنين از همكاراني كه به دليل موقعيت و تمايل شخصي خود مايل به كار در محيط شركت و خدمات مشتري هستند با پاداش و معرفي شبكه هاي اجتماعي تشكر كنيد.
مطمئن شويد كه اين 7 كار را براي محافظت از كسب و كار خود در برابر اثرات كرونا و بازاريابي خود انجام مي دهيد:
به نظر ميرسد كه تمام دستورالعملهاي پاسخ به بحران در هفتههاي گذشته مربوط به دوران ديگري است، و حتي چابكترين تبليغكنندگان نيز عادت دارند استراتژيهاي خود را توسعه دهند و خلاقيتهاي تبليغاتي خود را در زمان واقعي تطبيق دهند. آنها مي پرسند: «چگونه مي توانيم اين لحظه بي سابقه را ببينيم؟ "؟ با انجام اين ۷ مرحله مي توانيد قدم بزرگي از مضرات احتمالي اين عارضه برداريد و از آن زمان براي رسيدگي به مواردي كه هميشه ناديده گرفته شده استفاده كنيد.
1- با كاركنان و مشتريان خود مصاحبه آنلاين انجام دهيد.
2- تمامي مطالب خود را مميزي كنيد و در صورت لزوم به روز رساني، لينك و... بر روي آن ها قرار دهيد.
3- وبينارها را در دستور كار خود قرار دهيد.
4- تمام پيام هاي اداري خود را مرور كنيد.
5. SERPS يا نتايج جستجوي گوگل را هدف قرار دهيد زيرا بهترين زمان براي آن است.
6. از بازاريابي ويدئويي براي بازاريابي و توليد محتواي ويدئويي استفاده كنيد.
7. وبگردي كنيد و به سوالات بي شماري پاسخ دهيد.
شما و مشتريانتان در اين بحران به يكديگر نياز داريد
فكر نكنيد تنها شما هستيد كه با اين بحران فروش خود را كاهش داده ايد و نگران سرمايه خود هستيد، فكر كنيد همين تعداد از مردم براي خريد اقلام ضروري خود مشكل دارند و مي خواهند با امنيت بيشتر محصولات خود را ايمن كنند. بنابراين بايد به فكر باز كردن راه بين خود و مشتري باشيم. امنيت خريد مشتريان با پرداخت هاي امن در سايت يا اپليكيشن شما تضمين مي شود، اما اگر نمي توانيد شرايط فروش را به صورت آنلاين در اختيار آنها قرار دهيد، خريد حضوري (مانند سفارش آنلاين) را در نظر بگيريد. فروش آنلاين مي تواند به شما كمك كند تا از شر محدوديت هاي جغرافيايي خلاص شويد و حتي درصد فروش خود را افزايش دهيد. در زمان شيوع كرونا، بيش از هر زمان ديگري، مشتريان بايد خيالشان راحت باشد كه فروشندگان بهداشتي هستند و بحران جدي گرفته مي شود تا بتوانند با خيالي آسوده اقلام ضروري خود را خريداري كنند. راه هاي مختلفي براي ايجاد اعتماد در مشتريان وجود دارد كه در اينجا تنها به چند مورد اشاره مي كنيم:
1- ارسال توصيه هاي بهداشتي در قالب پيامك مي تواند حس نوع دوستي شما را نسبت به هموطنان نشان دهد به شرطي كه اين توصيه بسيار گزينشي و مرتبط با فعاليت شما باشد.
2- انتشار پست هاي پشت صحنه در تهيه محصول
- ۴ بازديد
- ۱ نظر
Corona Renderer یا کرونا رندر چیست؟
Corona Render یکی موتور دوگانه Biased and UnBiased Rendering بر پایه قدرت پردازنده مرکزی است. Corona دوگانه است. پس سرعت و انعطاف را از موتورهای Biased render و کیفیت و سادگی را ازUnBiased render بدست آورده است. این موتور توسط ondra karlik در سال 2009 توسعه داده شده است. شما با کمک این پلاگین میتوانید به راحتی یک فضا را طراحی کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. پارامترهای سنگین و تنظیمات نور، متریال، شدت فوتون و …، همگی مواردی بود که شما موقع رندینگ کردن با آن درگیر بوده اید که در کورونا همه پارامترهای سنگین حذف شده است و این یک مزیت نسبی برای کورونا محسوب میشود.
کاربرد های کورونا رندر
1- نورپردازی
این موتور رندر نورهای جداگانه مخصوص خود را دارد.LIGHT ,sun light, ies ,نورهای sky همگی از جمله ابزارهای نورپردازی کورونا رندر هستند و میتوان بدون کمترین پیچیدگی از آن استفاده کرد و این منابع نور کم، فرایند نورپردازی را آسان خواهد کرد.
2- دوربین
در ورژن های جدید نرم افزار تری دی مکس دوربین فیزیکال به ورژن های مکس اضافه شده است. با توجه به اینکه کورونا رندر در محیط تری دی مکس اجرا میشود میتوان گفت این پلاگین از تنظیمات دوربین پشتیبانی میکند.
آیا ورزش بر پیشگیری از کرونا موثر است؟