آرشیو آبان ماه 1400

همه چيز درباره اس ام اس ماركينگ

دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

فرصت در تبليغات پيامكي بسيار كم است!

توانايي جلب توجه مخاطبان در يك آگهي پيامكي 70 كاراكتري بسيار محدود است! مي توان گفت مهم ترين نكته اي كه باعث مي شود ارسال پيامك تبليغاتي براي برخي بسيار تاثيرگذار و برخي ديگر تاثيري نداشته باشد، متن پيامك است. امروزه مخاطبان با اعلان‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي زيادي مواجه هستند و اولين كلماتي كه در نوار اعلانات موبايل ظاهر مي‌شوند نقش بسيار مهمي در جلب توجه آن‌ها دارند. تلفن ها از چند ساعت تا چند ساعت مهمان صندوق پست هستند. روز و بدون توجه حذف مي شوند.
نامه كوتاه و جذاب است!

همانطور كه از نام پيامك پيداست مخفف پيام كوتاه است، در واقع محدوديت كاراكتر در پيامك فرصتي براي اين نوع تبليغات است زيرا هيچ مخاطبي علاقه اي به خواندن 3 صفحه از يك پيام تبليغاتي ندارد. اين كار يك هنرمند است كه با 70 شخصيت مي تواند مخاطب را جذب كند. برخلاف تصور عموم، اين هنر ذاتي نيست و با رعايت اين 10 نكته مي توان اصول اوليه آن را فرا گرفت:

    ابتداي متن پيامك بايد جذاب نوشته شود، زيرا در اين قسمت مخاطب تصميم مي گيرد كه به خواندن ادامه دهد يا خير.
    از نوشتن سلام و احوالپرسي در ابتداي پيام خودداري كنيد.
    از جملات مبهم بپرهيزيد و خيلي سريع به اصل موضوع بپردازيد.
    لحن صميمي هميشه برنده است، سعي كنيد از ادبيات رسمي استفاده نكنيد
    سعي كنيد دليلي براي ارسال پيام به گيرنده پيدا كنيد، مانند تخفيف هاي ويژه يا پيشنهادات فصلي.
    براي تخفيف يا پيشنهادي كه ارائه مي‌دهيد، حتماً يك بازه زماني تعيين كنيد كه در طي آن گيرنده نياز به پاسخگويي به پيام متني را احساس كند.
    فقط براي كساني كه به محصول يا خدمات شما نياز دارند پيامك ارسال كنيد
    اين كلمات جادويي و موثر را در متن خود امتحان كنيد: رايگان، محدود، تضمين شده، بهترين.
    ارسال پيام خود را صبح زود و اواخر شب به تاخير نيندازيد
    لطفا در انتهاي پيام راه ارتباطي خود با گيرنده را مشخص كنيد و از او درخواست دريافت كنيد مثلا عضويت در شبكه اجتماعي و ... (Call to action)

قبل از ارسال پيامك انبوه به اين نمونه ها نگاهي بيندازيد:

شما هم دعوتيد
" افتتاح شعبه جديد فروشگاه ..."
براي دريافت آدرس شماره 1 را ارسال كنيد.

_________________________________

پيشنهاد ويژه براي زيباترين دامادهاي دنيا!
كت و شلوار عروس با 50 درصد تخفيف
*فقط تا پايان هفته*
صدا زدن…
_________________________________

شام خوشمزه در چند قدمي شما!
* ارسال رايگان براي سفارش هاي بالاي 50000 تومان
رستوران…
با ارسال شماره 2 منو را دريافت كنيد

_________________________________

خدمات دندانپزشكي ويژه دانشجويان
ما همه خدمات را با تخفيف ارائه مي دهيم
الان تماس بگيريد.

_________________________________

آيا فكر مي كنيد استعداد هنري داريد؟
ما به شما كمك مي كنيم تا پيشرفت كنيد
آكادمي موسيقي ...
*آغاز ثبت نام ترم پاييز *
از امروز با شماره ….

_________________________________

با ما چاي مقوي درست كنيد
با ارسال شماره 3 شيريني را سفارش دهيد
ارسال رايگان انواع كيك + كيك رايگان
قنادي…

_________________________________

ناخن هاي شما يك تزئين گران قيمت در دست شما هستند
ما به شما كمك خواهيم كرد تا اين گوهر را روشن كنيد
سالن كاشت ناخن ….

ارسال سريع پيامك با الگو

در اين وبلاگ مي خواهيم در مورد ارسال با قالب يا قالب صحبت كنيم و دلايل استفاده از آن را توضيح دهيم. بياييد در مورد نحوه فعال سازي آن در پنل پيامك صحبت كنيم و شركت هايي را نام ببريم كه مي توانند از اين روش براي ارتباط بهتر با مشتريان خود استفاده كنند. به ما بپيوند.

در پنل ارسال پيامك، متن تمامي پيامك ها پس از ارسال از پنل تا دريافت توسط گيرندگان براي جلوگيري از انتشار محتواي مجرمانه توسط نيروهاي نظارتي بررسي و تاييد مي شود. به همين دليل زمان ارسال پيامك هايي كه از اين طريق ارسال مي شوند بين 30 ثانيه تا 1 دقيقه است در حالي كه اين زمان براي ارسال پيامك هاي تكراري و مهم مانند كد فعال سازي يا بازيابي رمز عبور طولاني است تا به براي چند ثانيه در اس ام اس بار براي رفع نياز سايت ها و اپليكيشن هايي كه نياز به سرعت پيامك بسيار بالا بدون تاييد مانيتورينگ دارند، به ارسال قالب پرداخته شده است كه در اين مقاله به آن خواهيم پرداخت.

 
چگونه پيامك همراه با عكس ارسال كنيم؟

روش ارسال پيامك با قالب يا قالب كه از طريق سرويس پيامكي تحت وب انجام مي شود به اين صورت است كه متن پيامك مورد نظر را با متغيرهاي ارسال شده براي مخاطبان خود مشخص كرده و از طريق پانل. ... پس از تاييد قانوني و عمومي متن، سامانه پيامكي كد قالب را براي شما ارسال كرده و در سامانه ذخيره مي كند. اتفاقي كه مي افتد اين است كه شما از اين الگو براي ارسال پيامك خود استفاده مي كنيد و بدون تاييد نظارت به دست گيرنده مي رسد. ارسال از طريق يك الگو باعث مي شود پيامك شما در كمتر از چند ثانيه به دست گيرنده برسد و در صف تاييد نظارت قرار نگيرد. براي اين كار ابتدا در پنل وارد حساب كاربري خود شده و در منوي سمت راست «ارسال از طريق قالب» درخواست خود را براي يك قالب ثبت كرده و منتظر تأييد آن باشيد. به مثال زير توجه كنيد:

سلام دوست عزيز
به شبكه فيلم خوش آمديد
كد فعال سازي شما: 98599

در اين پيامك كه كد فعال سازي اشتراك فيلم نت براي كلاينت هاي پيامكي ارسال مي شود، فرض بر اين است كه براي هر مخاطب يك كد فعال سازي جداگانه ارسال مي شود، اما به استثناي كد فعال سازي، بقيه متن ها يكسان است. براي اين كار قالب زير در پنل ثبت و تاييد مي شود:

سلام دوست عزيز
به شبكه فيلم خوش آمديد
كد فعال سازي شما:% كد%

اگر وب سايت شما نياز به ارسال پيامك با قالب دارد و واجد شرايط خط خدمات نيستيد با شماره 02154968000 تماس بگيريد.
چه كسي از ارسال پيامك همراه با عكس سود مي برد؟

البته شما هم تجربه خريد اينترنتي از سايت ها را داشته ايد، براي خريد در سايت ها بايد شماره تماس وارد كنيد و ثبت نام كنيد. در اين صورت پيامكي براي تاييد شماره تلفن همراه ارسال مي شود و ثبت نام با وارد كردن كد در پيامك انجام مي شود. اين اتفاق در هنگام خريد اشتراك در وب‌سايت‌ها و برنامه‌ها، تأييد خريد و سفارش و غيره نيز رخ مي‌دهد. علاوه بر اين، در صورت فراموش كردن رمز عبور، پيامكي براي تأييد هويت به تلفن همراه شما ارسال مي‌شود. اينها همگي نمونه هايي از پيامك هستند كه بايد در كسري از ثانيه به گيرنده تحويل داده شوند و محتواي آنها به استثناي چند كاراكتر ثابت شده است.
ماژول هاي سازگار با ارسال قالب

در سامانه پيامك رايگان برخي از سيستم هاي مديريت محتوا، افزونه هايي با قابليت ارسال سريع پيامك با قالب براي جلوگيري از هزينه هاي اضافي برنامه ريزي مجدد ايجاد كرده ايم و هركسي مي تواند از ارسال پيامك سريع با قالب استفاده كند.

    پلاگين پيامك رقمي براي كدهاي كوتاه با گزينه قالب
    افزونه پيام كوتاه WooCommerce با ارسال الگو
    اس ام اس با قالب Gravity Form
    افزونه پيام كوتاه Whmcs براي كد اعتبار سنجي الگو
    افزونه پيام كوتاه با كارت باز با امكان قالب
    افزونه پيامك پرستاشاپ براي كد فعال سازي

نكاتي كه بايد در متن الگو رعايت شود

    متن هاي حاوي محتواي تبليغاتي براي الگوبرداري تاييد نمي شوند.
    درج لينك در متن پيامك مجاز نمي باشد و قالب مورد نظر رد مي شود.
    الگوي بدون متغير قابل قبول نيست.
    الگويي بدون متن اما فقط متغير قابل قبول نيست.
    الگوي ايجاد شده فقط براي همان كاربر قابل استفاده است.
    قالب ها بايد به صورت متغير و بر حسب درصد نوشته شوند.

استفاده از نوروز براي ارتباط بيشتر با مشتريان(متن تبريك سال نو به مشتريان)

استفاده از نوروز براي ارتباط بيشتر با مشتريان (تبريك سال نو به مشتريان)

يك رابطه صميمي تنها از طريق تعامل و همراهي شكل مي گيرد. به رابطه خود با دوستانتان فكر كنيد. اگر هر از چند گاهي با هم صحبت نكنيد و ديگر همديگر را ملاقات نكنيد، اين رابطه به كجا مي رسد؟ شما روز به روز دور مي شويد و اين رابطه چيزي جز فراموشي نيست. رابطه بين مشتريان و كارآفرينان يكسان است. پس از جذب مشتري بهترين تلاش يك مجموعه ارتباط موثر با مشتري و جلب رضايت اوست. اين ارتباط اگر برنامه ريزي شده و حرفه اي باشد مي تواند مشتري راضي و وفادار ايجاد كند كه براي مجموعه بسيار ارزشمند است.

زيرا اين مشتري با خيال راحت و بدون ترديد خريد مي كند و از خدمات استفاده مي كند. به همان اندازه كه جذب مشتري جديد براي رشد و فروش بيشتر اهميت دارد، حفظ مشتري فعلي است. زيرا هزينه جذب مشتري جديد 5 برابر بيشتر از حفظ مشتري قديمي است. در اين ميان برخي از چانه زني ها مانند نوروز پتانسيل بسيار بالايي براي ارتباط با مشتريان دارند. در اينجا چند نكته عالي وجود دارد كه به شما كمك مي كند تا بيشترين بهره را از تجارت شب سال نو ببريد.
ارسال هداياي تبليغاتي

خريد هديه و عيدي فقط براي خانواده و دوستان نيست، هداياي تبليغاتي مناسب براي كسب و كار وجود دارد كه بهترين گزينه براي هديه دادن است. اين هدايا معمولا با قيمت مناسب و كاربردي توليد مي شوند. قابليت چاپ لوگو بر روي اين هدايا از ويژگي هاي اصلي اين هدايا مي باشد. توصيه مي شود لوگوي مجموعه خود را با اندازه مناسب در گوشه اي از كار قرار دهيد و تمام فضا را اشغال نكنيد تا تمايل مشتريان به استفاده از هديه خود افزايش يابد.

مهلت ها و تقويم هاي سال نو پرمصرف ترين هداياي تبليغاتي هستند كه براي مشتريان ارسال مي شود. در واقع، هيچ چيز بهتر از تقويم سال نو كه از نظر بصري براي مشتريان جذاب باشد، نمي شود. بهتر است از همان ابتدا علاوه بر شماره تلفن و نام و نام خانوادگي، آدرس مشتريان در CRM نيز ثبت شود تا در اين مواقع امكان ارسال هدايايي بدون نياز به تماس مجدد براي آنها وجود داشته باشد.
تماس با مشتريان

يكي از راه هاي تقويت روابط با مشتري، ارتباط با مشتريان است. هيچ زماني بهتر از پايان سال نيست كه بخواهيد سال جديد را به آنها تبريك بگوييد و نظر و خواسته آنها را در مورد مجموعه خود جويا شويد. در حين تماس حتما از يك خانواده براي خطاب به مشتري استفاده كنيد تا تماس شما از فضاي غريبه به فضاي آشنا تبديل شود و راحت تر از آن عبور كنيد.

خيلي سريع به اصل مطلب برسيد و وقت مشتري را نگيريد. در يك تماس تلفني، مي‌توانيد از مشتري بخواهيد به پرسشنامه‌اي كه در مورد نحوه ارائه خدمات براي او ايميل شده است، پاسخ دهد و به شما در بهبود خدمات كمك كند. همچنين مي توانيد براي اين كار تخفيف ويژه يا تخفيف در نظر بگيريد. در نهايت، براي زماني كه در اختيارتان گذاشته شده بسيار سپاسگزار باشيد.
پيام تبريك بفرستيد

 

ارسال پيامك به اعضاي مشتريان در باشگاه مشتريان يك روش تبريك سريع، كم هزينه و طولاني مدت است كه براي مشتريان بسيار ارزشمند و جذاب است. محتوايي كه براي اين پيامك در نظر مي گيريد مجموعه شما را نشان مي دهد. اگر در هويت برند شما شور و حال صميمانه اي وجود دارد، بايد در متن پيامك اين شور و حال ايجاد شود و اگر مي خواهيد فضاي رسمي وجود داشته باشد، از ارسال مطالب طنز خودداري كنيد. از نام مشتري در ابتداي پيام با عناويني مانند محمد عزيز و ... استفاده كنيد و در پايان نام برند خود را نام ببريد. اين پيام ممكن است حاوي يك كد تخفيف براي استفاده از محصولات يا خدمات شما باشد كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.
ارائه كد تخفيف در نوروز

ارائه كد تخفيف يكي از راه هاي يادآوري مشتري به برند است كه اگر مشتري به دليل قيمت بالا از محصول يا خدمات ما استفاده نكند، اين روش تصميم او را براي خريد يا استفاده از خدمات مصمم تر مي كند. كد تخفيف شامل حروف و اعداد است كه بهتر است براي كد تخفيف به مناسبت عيد نوروز از همين نام استفاده كنيد مانند نوروز99، نام برند را نيز مي توان در كد تخفيف استفاده كرد مانند snappnorooz99. براي استفاده از كد تخفيف حتما بازه زماني تعريف كنيد و در صورت اعلام كد تخفيف در حين تماس تلفني حتما از طريق پيامك ارسال كنيد.
ارائه كد تخفيف در نوروز

شبكه هاي اجتماعي به ويژه در تعطيلات نوروزي كه اوقات فراغت بسياري از افراد است، همواره مورد توجه كاربران بوده است. نوروز بهترين زمان براي ايجاد كمپين هاي شبكه هاي اجتماعي است. در اين كمپين ها مي توان مسابقات نوروزي برگزار كرد و در پايان تعطيلات قرعه كشي و جوايز اعلام شد. در محتواي شبكه هاي اجتماعي اين روزها سعي كنيد سرگرمي و اينترت ارائه دهيد

براي جلب نظر مخاطبان، متن اس ام اس تبليغاتي را جذاب و تاثير گذار بنويسيد

با توجه به اينكه 97 درصد پيامك هاي تبليغاتي در كمتر از 5 ثانيه براي عموم ارسال، باز و خوانده مي شوند، پيامك يكي از موثرترين ابزارهاي تبليغاتي است.
طراحي افكت تبليغات پيامكي مهمترين عنصري است كه به متن خوان اجازه مي دهد تصميم بگيرد كه كاربر شما باشد يا نه ... به اين تكنيك تكنيك نوشتن مي گويند.
براي طراحي متن موثر، در اين مقاله بايد به چند نكته مهم اما ساده توجه كرد.
نگران نباشيد، اين روش ها به همان اندازه موثر هستند و مي توانيد از شر آنها خلاص شويد.
متن پيامك را به طور خلاصه بنويسيدسعي كنيد با چند جمله كوتاه و مفيد مطالب را به مخاطب منتقل كنيد. از حاشيه سازي متون خودداري كنيد زيرا در ارسال پيامك نسبت به ايميل و ساير روش هاي تبليغاتي محدوديت بيشتري داريد.
در ابتداي متن پيامك مي توانيد از نام و سپس توضيحات كوتاه و مفيد كاربر استفاده كنيد
مطمئن شويد كه مي توانيد پيامك را لغو كنيددر آشفتگي پيام‌هاي متني و ايميل‌هاي هرزنامه كه امروز ارسال مي‌شود، جلب توجه عموم تاثير زيادي خواهد داشت. به كاربر اجازه دهيد پيامك تبليغاتي را در هر زمان لغو كند.
به عنوان مثال، مي توانيد يك كلمه كليدي براي ارسال به گيرنده تعيين كنيد. مي توانيد شماره تماس را براي ارسال شخص ديگري در ليست سياه قرار دهيد.
از يك دكمه يا تماس واضح و دقيق CTA استفاده كنيدمطمئن شويد كانالي كه با آن تماس مي گيريد واضح و شفاف باشد. اين يك نسخه CTA از برنامه CTA است كه همچنين منبع عالي اطلاعات در مورد نحوه استفاده از آن است.
به عنوان مثال اگر مي خواهيد پس از خواندن پيامك هاي روي لينك به مخاطبان دسترسي پيدا كنيد، بهتر است از كلمه كليك كنيد تا مخاطب را سردرگم كنيد و از تبليغات خود نتيجه دلخواه را بگيريد.
مطمئن شويد كه به صفحات قابل استفاده پيوند داده شده استبعد از اينكه متن پيامك تبليغاتي توسط كاربر خوانده شد و كاربر تصميم گرفت روي لينك كليك كند، مسئله بزرگ بعدي كيفيت صفحه فرود است كه به آن هدايت مي شود.
صفحات فرود را با دقت بررسي كنيد، اين صفحات بايد كاملا زيبا باشند تا از اضافه بار جلوگيري كنيد
تجربه كاربري يكي از مهمترين موارد در طراحي وب سايت است، صفحاتي كه طراحي مي شوند
اضطراري را از طريق پيامك براي كاربر ارسال كنيدشما مي توانيد يك تبليغ براي يك پيام به جامعه هدف ارسال كنيد، اما نشان دهنده فوريت نيست، در اين صورت تعداد زيادي از افراد آن را به تاخير مي اندازند و خطر از دست دادن مشتريان بالقوه را به همراه خواهند داشت.
متن پيامكي كه مي توانيد براي شخصي سازي كاربران ارسال كنيديكي از ويژگي هاي قابل قبول اين است كه به شما اجازه مي دهد كاملا مصمم باشيد.
از طرف مشتريان با ارسال پيام هاي تبريك، تسليت، اخطار و يادآوري استفاده از مشتري
شما فقط بايد يك دفترچه در داشبورد پيامكي خود ايجاد كنيد و ليست مشتريان را به آن اضافه كنيد.
قبل از خريد يك سامانه پيامكي، ابتدا بررسي كنيد كه عملكرد پنل و تجهيزات پشتيباني آن كامل است

افزونه پيامكي چه كاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

ارسال پيامك از طريق يك وب سايت يا اپليكيشن هميشه يكي از دغدغه هاي صاحبان مشاغل و توسعه دهندگان بوده است. يك ويژگي حرفه اي كه باعث مي شود كاربر بهترين تجربه را داشته باشد.
استفاده از اين قابليت ارتباط وب سايت با مشتريان را به ميزان قابل توجهي تعاملي تر مي كند و رضايت مشتري را افزايش مي دهد.
اين عملكرد به راحتي با افزونه SMS انجام مي شود با استفاده از افزونه SMS مي توانيد از اين توابع در CMS هاي مختلف استفاده كنيد.
چه برنامه هايي از طريق وب سايت و اپليكيشن ساخته مي شوند؟كد تاييد پيامكي
براي اين نوع ارسال از افزونه SMS وردپرس استفاده مي شود.
ارسال پيامك براي تاييد عضويت در يك وب سايت يا اپليكيشن استفاده مي شود كه يكي از مطمئن ترين راه ها براي كاربران است.
افزونه پيامك پس از ورود كاربر به وب سايت يا اپليكيشن اين فرصت را مي دهد كه در صورت وارد كردن اطلاعات احراز هويت بلافاصله يك پيامك تاييد ارسال مي شود.
با توجه به اينكه پيامك در سريع ترين زمان ممكن ارسال مي شود و بلافاصله به دست كاربر مي رسد، اين بهترين راه براي تاييد كاربر است.
ارسال پس از ثبت سفارش
براي ارسال اين نوع پيامك از افزونه WooCommerce SMS استفاده مي شود.
امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام مي شود. با توجه به اينكه مشتريان هنوز به خريد اينترنتي اطمينان كامل ندارند، استفاده از سامانه اطلاع رساني پيامكي باعث افزايش اطمينان مشتري مي شود.
افزونه Woocommerce SMS را نصب كنيد تا بلافاصله پس از خريد به كاربران پيامك ارسال كنيد تا ثبت نام و تكميل خريد براي مشتري آسان تر شود.
پس از پر كردن فرم پيامك ارسال كنيد
براي ارسال از اين طريق از افزونه Gravity Form SMS استفاده مي شود.
اكثر وب سايت ها و برنامه ها داراي تعدادي فرم هستند كه براي اهداف مختلف طراحي شده اند.
اين فرم ها مي تواند براي ثبت نام، دريافت كتاب الكترونيكي و كه، كه صاحبان وب سايت اغلب براي به دست آوردن مشتريان بالقوه استفاده مي كنند.
افزونه پيامك كار توسعه دهندگان را بسيار ساده مي كند، اما استفاده از يك سيستم پيام كوتاه حرفه اي و مناسب مهمترين مشكل است.
قبل از انتخاب سامانه پيامكي مطمئن شويد كه يك تيم پشتيباني فني قوي در پشت صحنه آماده حل مشكلات در هر زماني از شبانه روز است.

منشي پيامكي چه تاثيري در بهبود ارتباط با مشتريان دارد؟

يكي از دغدغه هاي اصلي كسب و كار، تحويل دقيق و كامل به مشتريان است. تصور كنيد كه به دليل مشغله كاري با يك مشتري ملاقات مي كنيد، ممكن است يك مشتري خوب را از دست بدهيد و ناخواسته او را به سمت رقبا هدايت كنيد.شما نمي توانيد در سايت خود نظر ارسال كنيد.
راه حل مشكل چيست؟اگر از تبليغات براي ديدن استفاده مي كنيد، بايد لينكي در صفحه يا وب سايت كشوري كه مشتري مي بيند داشته باشيد. .در اين مواقع استفاده از منشي پيامكي توصيه مي شود، منشي پيامكي يكي از عملكردهاي پنل پيامك است كه به شما كمك مي كند تا واكنش مشتريان را به ميزان قابل توجهي بهبود بخشيد.
آيا منشي تلفني نبايد ساخته و استفاده شود؟استفاده از منشي پيامكي نياز به زيرساخت پيچيده اي ندارد. فقط در پنل پيامك است، ماژول مربوطه را فعال كنيد.براي استفاده از اين ماژول ابتدا بايد به يك كلمه كليدي فكر كنيد كه كاربر براي ارسال از آن استفاده مي كند، سپس متني را آماده كنيد تا در پاسخ براي كاربر ارسال شود.
به عبارت ساده، شما در حال حاضر يك منشي پيامكي داريد كه مي تواند به كاربران پاسخ دهد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه اين را در وب سايت يا صفحه فرود جايي كه اطلاعات تماس خود را در آن قرار مي دهيد، ارسال كنيد.
شماره خط انتخابي را همراه با كليد در اختيار كاربران قرار دهيد تا هنگام ارسال كليد، متن پاسخ r.
منظور از سفارشي كه كاربر براي او ارسال مي كند چيست؟در داشبورد من اين امكان وجود دارد كه يك شماره ويژه در پنل مديريتي براي دريافت امن پيامك ارائه كنم.

ساخت كيبورد به چه معناست؟كلمه كليدي يا كليدواژه توسط منشي پيامك شناسايي مي شود و هر متن را متناسب با كلمه كليدي مشخص شده ارسال مي كند. به عنوان مثال، مي خواهيم متن "به زودي با شما تماس خواهيم گرفت" را براي برخي از مشترياني كه كلمه كليدي خاصي را براي پيامك ارسال كرده اند ارسال كنيم.
فقط بايد براي منشي پيامكي توضيح دهيم كه هر شماره اي كه كلمه كليدي 1 را ارسال كرده است متن "به زودي با شما تماس خواهيم گرفت" دريافت كند و بقيه را به سامانه بسپارد.در نهايت، تمام اين ويژگي هايي كه در داشبورد پيامك استفاده مي كنيد، امكان ارتباط نزديك تر با مشتريان را فراهم مي كند.
يك سامانه پيامكي حرفه اي بايد بتواند كاربران را در همه مكان ها راهنمايي كند، در هر زماني از شبانه روز ممكن است مشكلات و سوالاتي براي كاربران و مديران پيش بيايد كه تيم پشتيباني بايد پاسخگوي آنها باشد.قبل از خريد برد پيامك همه جوانب به خصوص پشتيباني حرفه اي را در نظر بگيريد.
مزاياي اين نوع انتشاراتاول از همه، اين روش براي هر كسب و كاري امكان پذير است. شركت هاي عرضه كننده كالاهاي فيزيكي. شركت هايي كه خدمات آنلاين دارند. پزشكان متخصص در هر زمينه و ...فرض كنيد يك كمپين تبليغاتي داريدشما يك پيام متني داريد و به دلايلي مانند محدوديت علامت تجاري، نمي توانيد جزئيات Compton، ارائه كامل محصول و توضيحي در مورد نيازهاي خود را ارائه دهيد. با راه اندازي اين كمپين مطمئناً جرياني از تماس هاي تلفني وقت گير را دريافت خواهيد كرد.در اين شرايط اولين مزيت استفاده از اين پنل صرفه جويي در زمان است. شما مي توانيد در كمترين زمان ممكن به سوالات مشتريان خود از طريق پيامك پاسخ دهيد.مزيت دوم اين است كه مشتريان خود را از دست نمي دهيد. معمولاً ممكن است نتوانيد به همه تماس هاي تلفني مشتريان خود پاسخ دهيد. ممكن است به دليل شلوغ بودن خطوط، مردم تمايلي به تماس با شما و پيگيري اطلاعات كمپينتون نداشته باشند. مردم مي توانند خارج از ساعات كاري تماس بگيرند و كسي پاسخگو نيست. ممكن است نسخه هاي پشتيبان شما نتوانند همه داده ها را منتقل كنند. دلايل زيادي براي از دست دادن مشتري وجود دارد. اما از اين طريق مي توانيد با تمام مشترياني كه مي خواهند با شما كار كنند ملاقات كنيد.مزيت سوم اين روش اين است كه مي توانيد شماره تلفن افرادي كه كلمه كليدي را ارسال مي كنند را به سامانه پيامكي خود ذخيره كنيد و دفترچه تلفن را به راحتي ذخيره كنيد.آن را از مشتريان بالقوه و افرادي كه به تجارت شما علاقه مند هستند دريافت كنيد.اين روش مزاياي ديگري نيز دارد كه به نوع كسب و كار هر فرد و نحوه استفاده از اين امكانات بستگي دارد.
از پاسخ خودكار پيامك بر اساس شغل استفاده كنيددر اين قسمت نمونه هايي از استفاده از 20 شغل رايج و پرطرفدار را براي شما بيان مي كنيم.
. دفاتر بيمه: اطلاعات مربوط به بيمه را براي مشتريان ارسال مي كنندشركت هاي خدمات اينترنتي: اطلاعاتي در مورد طرح هاي فعال خود يا اطلاعاتي در مورد طرح هاي جديد ارسال كنندبانك ها: ارسال تراكنش هاي كارت، اطلاعات خدمات جديد بانكي، اطلاعات ساير پرداخت ها و ...پزشكان: اطلاعات مربوط به پرونده بيمار را ارسال كنيدآرايشگاه و سالن هاي زيبايي: ليست خدمات، قيمت خدمات، آدرساملاك: ليست خانه ها و مشخصات آنها با توجه به بودجه مشتريان آنها اين ليست به صورت هفتگي قابل به روز رساني است.خدمات موبايل و كامپيوتر: ليست محصولات و قيمت فروشگاه هاي جديدرستوران: منوي غذاي روزانه با قيمت (ارسال روزانه)توسعه دهندگان و طراحان برنامه: لينك دانلود اپليكيشن را ارسال كنيدفروشگاه هاي لوازم خانگي: ليستي از محصولات، قيمت محصولات، شرايط فروش را ارسال كنيدمراكز و سايت هاي استخدام: ليست مشاغل نيازمند نيروي كار (روزانه به روز مي شود)آژانس هاي مسافرتي: ليست سفرهاي اخير بر اساس قيمتمدارس: كلاس هاي مختلف از مدرسه، كلاس هاي آموزشي، تاريخ و ساعت شروع كلاس ها و ...دانشگاه ها: ارسال واحدها و ساعات كلاس با ارسال شماره دانشجويي به شماره ويژهسمينار: تعرفه قيمت ها و خدماتسينماها: اكران فيلم هاي داراي امكاناتباشگاه ها: فهرست ورزش، تدريس، فرصت هادندانپزشكان: ليست خدمات زيبايي، قيمت، شرايط قطعاتشركت هاي تبليغاتي: ارسال قيمت تبليغات در فضاهاي مختلفنمايشگاه خودرو: ارسال ليستي از خودروهاي دست دوم براي همكاران يا مشتريان (به روز رساني روزانه)10 نمونه متني براي شركت هاي مختلف جهت استفاده از سامانه پاسخگويي پيامكيبيمه گر گرامي براي دريافت اطلاعات بيمه نامه خود شماره 1 به شماره ... پيامك.داوطلب محترم جهت اطلاع از مدارك لازم براي كار عبارت MADAREK را در ..دانش آموزان عزيز براي اطلاع از ساعات مدرسه ... حرف H را به شماره ..براي دريافت آدرس (كلينيك/شركت/شعبه) عدد 1 را به شماره 2 ارسال نماييد.در صورت تمايل به دانلود اپليكيشن ارسال عدد 1 را به شماره …… ...براي اطلاعات كامل در مورد سفر پاييزي به كل مراجعه كنيد.

باورهاي غلط درباره كسب درآمد از اينترنت

باورهاي غلطي كه درباره كسب درآمد اينترنتي وجود دارد سبب مي­شود ذهن افراد به اصطلاح دهن بين از اين باورها پر شود و بدون هيچ تحقيقي كارايي اين نوع كسب و كار را ناديده بگيرند. خيلي از افراد صاحبان كسب و كار اينترنتي را افراد تنبلي مي­دانند كه هر زماني دلشان بخواهد كار مي­كنند! اين هم نوعي از باورهاي اشتباه راجع به اين نوع كسب و كار است. اين سبك از كار نوعي انتخاب است كه با توجه به توانايي افراد برگزيده مي­شود، بله توانايي! متاسفانه اين هم نوعي باور اشتباه است كه تصور مي­شود هركسي مي­تواند كسب و كار آنلاين را انتخاب كند. تجارت الكترونيك هم مانند تجارت هاي ديگر ويژگي هاي خاص خود را دارد و خالي از محدوديت نيست، به همين دليل بايد با حقايق آن آشنا شد و از باورهاي غلط در اين زمينه پرده برداري كرد. در ادامه به تعدادي از اين باورها مي­پردازيم.

با كسب و كار اينترنتي يك شبه پولدار مي­شويد

كلا تصور يك شبه پولدار شدن را از ذهن خود دور كنيد. همچين چيزي وجود ندارد، ممكن است شما چندين هزار شب تلاش فردي را نبينيد و فقط در زمان موفقيت او را ببينيد و فكر كنيد يك شبه پولدار شده است اما اين چنين نيست. كسب و كار اينترنتي هم مانند هر كسب و كاري نياز به تلاش و كوشش دارد وجز با پشتكار و فعاليت مداوم به درآمد مطلوب نمي­رسد.

بدون گذاشتن زمان درآمد كسب مي­كنيد

درست است كه خبر خوبي نيست اما حقيقت دارد كه بدون صرف زمان به هيچ وجه درآمد كسب نمي­كنيد! اين يك شعار تبليغاتيست كه در برخي سايت ها براي فروش دوره هاي كسب درآمد آنلاين و جذب مخاطب استفاده مي­شود، اما خود شما بهتر از هر كسي مي­دانيد كه تنها صرف زمان و پشتكار است كه مي­تواند شما را به موفقيت و كسب درآمد برساند. تنها نكته در كسب و كار آنلاين اين است كه پس از گذشت زمان و محكم شدن پايه هاي كسب و كار، بسياري از امور به دليل الكترونيكي بودن به صورت خودكار انجام مي­شود و اين در زمان افراد صرفه جويي مي­كند.

بدون صرف هيچ هزينه اي درآمد داريد

شروع هر كسب و كاري هزينه هايي داريد اما اينكه گفته شود هيچ هزينه اي براي كسب درآمد خانگي نياز نيست اغراق است. به دليل هزينه هاي سرسام آور اجاره دفتر و مخارج ماهيانه آن و عدم نياز به اين هزينه ها براي كسب و كار اينترنتي، به اشتباه گفته مي­شود كه اين كار هيچ هزينه اي نياز ندارد. براي اين كار با توجه به نوع كسب و كار حداقل به يك تا چند سيستم و اينترنت نياز است. ممكن است كسب و كاري نياز به تلفن و تجهيزات سروري هم داشته باشد اما اكثر كسب و كارهاي اينترنتي با داشتن اينترنت و سيستم كامپيوتري نيازشان برطرف مي­شود.

با داشتن يك سايت پولدار مي­شويد

هيچ كسي با طراحي كردن يك وبسايت بدون هدف و برنامه و تلاش پولدار نشده است. بله به شرط برنامه ريزي و مشخص كردن هدف خود از طرحي سايت و تلاش مداوم و شبانه روزي ما هم به شما مي­گوييم كه درآمد خوبي خواهيد داشت. چرا كه ثمره هدف مشخص و تلاش مداوم در هر كسب و كاري با وجوذ آرزمون و خطاهاي پي در پي موفقيت است.

همه ي كسب و كارهاي اينترنتي هرمي، غير قانوني و فريبكارند

اين طرز تفكر را بيشتر در افراد ميانسال يا افرادي با نداشتن دانش به روز شاهد هستيم. آنهايي كه از اعتماد به سايت هاي شرط بندي و شركت هاي هرمي ضرر كرده اند ديگر سخت مي­توانند به كسب و كارهاي اينترنتي اعتماد كنند. اما بايد گفت اصلا اين چنين نيست، امروزه كسب و كارهاي اينترنتي بسيار موفقي را شاهد هستيم كه نه غير قانوني اند و نه كلاهبردار. كافيست كمي در اين زمينه مطالعه داشته باشيد و قبل از هر سفارش كاري به يك كسب و كار آنلاين سابقه و جوانب كار را در نظر بگيريد.

بدون تبليغات و هزينه بالا هيچوقت ديده نمي­شويد

بازاريابي محتوا يك تنه خلاف اين حرف را ثابت كرده سات. امروزه با علم به بازاريابي محتوا و سئو به راحتي مي­توانيد رشد كنيد و ديده شويد. همچنين با معرفي خود و توانايي هاي خود در سايت هايي كه براي كسب و كارها در نظر گرفته شده مي­توانيد بدون صرف هزينه هاي گزاف ديده شويد. درست است كه مسير رشد با تبليغات بسيار سريعتر مي­شود اما به لطف شبكه هاي اجتماعي بدون بهره گرفتن از تبليغات نيز اين راه هموار است.

كار اينترنتي جايي براي مردم عادي نيست

عده اي تصور مي­كنند كار اينترنتي مختص افراد حرفه اي و مديران است و افراد عادي نمي­توانند از اين طريق كسب درآمد كنند. اما در حقيقت اينطور نيست، شما تصور كنيد كه يك فروشگاه لوازم يدكي خودرو داريد و هيچ تخصصي در نرم افزار و كارهاي اينترنتي نداريد، فكر مي­كنيد كه شما نمي­توانيد كسب درآمد اينترنتي داشته باشيد؟ اين طرز فكر اشتباه است زيرا كه حتي شما هم مي­توانيد فروشگاه اينترنتي داشته باشيد و از آن طريق درآمد كسب كنيد.

كار راحت و بي دردسري است

اگر با اين طرز فكر مي­خواهيد به سراغ كار آنلاين برويد همين حالا در تصميم خود تجديد نظر كنيد. سختي يك كار سنتي و حضوري تفاوتي با يك كسب و كار اينترنتي ندارد، نبايد با اين قابليت كه مي­توان از منزل هم به اين كار پرداخت تصور شود اين كار راحت و بي دردسر است. همان قدر كه كار در منزل و منعطف بودن زمان كاري در اين نوع كسب و كار مزيت به شمار مي­رود، مي­تواند محدوديت نيز باشد، زيرا كه در صورت عدم مديريت زمان مي­تواند پيشبرد كارها را به تعويق بياندازد.

ترفندهايي دارد كه با هزينه هاي كلان مي­توان به آن رسيد

اين ذهنيت هم تحت تاثير تبليغات شكل گرفته است، قبل از ورود به هر كاري ناشناخته هايي وجود دارد كه تصور آن را سخت مي­كند. با وجود مطالب و آموزش هاي رايگاني كه امروزه در فضاي اينترنت وجود دارد آموختن هيچ ترفندي سخت و پيچيده نيست، فارغ از آنكه ترفند هاي عجيب و غريب كلي براي كسب و كار اينترنتي وجود ندارد و آن چيزي كه در تبليغات به اين اسم گفته مي­شود به عنوان راز و رمزهاي يك شبه پولدار شدن است. در غير اين صورت در هر زمينه و تخصصي كه بخواهيد به صورت آنلاين و اينترنتي فعاليت كنيد نكاتي وجود دارد كه با صرف زمان و مطالعه آنها به نتيجه خواهيد رسيد.

 

 

 

خبرنامه پيامكي چيست و چه تاثيري بر توسعه كسب و كار دارد؟


خبرنامه سيستمي است كه شركت ها براي ارتباط بيشتر و بيشتر با مشتريان از آن استفاده مي كنند. در اين مقاله قصد داريم شما را با خبرنامه پيامكي و مزايا و كاربردهاي آن آشنا كنيم.خبرنامه پيامكي چيست؟
خبرنامه پيامكي سامانه اي است كه در آن اطلاعيه ها، اخبار، رويدادها با ارسال اخبار به مشتريان اطلاع رساني مي شود.
در پنل پيامك به راحتي مي توانيد يك خبرنامه بسازيد و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار كسب و كار خود مطلع كنيد.
محتواي خبرنامه در پنل پيامك معمولاً شامل پيامك هاي خبري است كه قصد دارند مقاله يا رويدادي را با مخاطبان شما به اشتراك بگذارند و به آنها اطلاع دهند.
 مزاياي داشتن خبرنامه پيامكي در سيستم ارتباط با مشتري چيست؟
ارتباط با مشتريان موضوع مهمي در هر نوع كسب و كاري است كه باعث مي شود مشتريان جديد و قديمي از پويايي يك كسب و كار آگاه شوند.
اين امكان را مي توان با استفاده از پنل پيامك نيز فراهم كرد، زيرا پيامك به سرعت ارسال مي شود و به دست مشتري مي رسد، اثربخشي آن را نيز افزايش مي دهد.
ارسال خبرنامه قوانين خاص خود را دارد كه مهمترين آنها را در اين مقاله خلاصه كرده ايم.
 شرايط ارسال خبرنامه پيامكي چيست؟
همانطور كه احتمالا مي دانيد، اطلاعاتي كه پست مي كنيد و براي كاربران و مخاطبين خود ارسال مي كنيد به صورت پيامك مي باشد.
پس بايد به تعداد كاراكترهايي كه در متن استفاده مي كنيد دقت كنيد. اين عدد نبايد از تعداد معيني تجاوز كند (هر پيامك حدود 70 كاراكتر ظرفيت دارد) بنابراين متن بايد كوتاه اما جذاب باشد.
بنابراين بايد در طراحي متن خبر دقت كافي را داشته باشيد و بتوانيد مفهوم را منتقل كنيد.
 طراحي اوليه متن خبرنامه پيامكيمطالب كوتاه و متن در خبرنامه پيامكي
از نظر روانشناسي، متن هاي كوتاهتر در قالب پيامك، تأثير بيشتري بر روي مخاطب مي گذارد و توجه بيشتري را به دنبال كردن متن موجود جلب مي كند.
توجه داشته باشيد كه متن هاي طولاني عموماً از حوصله و زمان مخاطب خارج مي شوند. به همين دليل حجم مورد نظر براي خبرنامه پيامكي تقريبا 70-140 كاراكتر است. اين مبلغ معادل يك يا دو پيامك است.قابليت محتوايي براي انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامكي
در نظر داشته باشيد كه متن مورد نظر شما علاوه بر مختصر بودن، بايد بتواند مطالب مرتبطي را كه قصد داريم به اطلاع عموم برسانيم، به خوبي بيان كند.
متن بايد مستقيماً به موضوع اصلي اشاره داشته باشد تا گيرنده با خواندن پيامك به نقطه مورد نظر در ارسال پيامك برسد.به لينك كامل در خبرنامه پيامكي مراجعه كنيد
اين گزينه مي تواند كار شما را بسيار حرفه اي تر كند. مي توانيد بخشي از متن را به صورت پيامك در خبرنامه پيامكي و سپس لينك ارسال كنيد
آن را در انتهاي پيامك قرار دهيد و مخاطب را به لينك مورد نظر هدايت كنيد تا بقيه مطالب را مطالعه كند.يك جدول زماني مشخص براي خبرنامه پيامكي در نظر بگيريد
بهتر است اگر قصد داريد اعلان‌هايي را به صورت روزانه، هفتگي يا ماهانه براي گيرنده ارسال كنيد، مطمئن شويد كه اين برنامه را از قبل برنامه‌ريزي كرده‌ايد و به‌طور منظم آن را به موقع ارسال كنيد.ارائه خدمات اشتراك آسان و لغو اشتراك آسان براي عموم
يك خبرنامه پيامكي موفق و حرفه اي بايد ابتدا تجربه مشتري را در نظر بگيرد.
امكان عضويت آسان در اين خبرنامه را براي عموم با ارسال پيامك و همچنين لغو اشتراك در هر زمان براي عموم فعال كنيد.
 مزايا و مزاياي خبرنامه پيامكي نسبت به ساير خبرنامه ها!
    مطمئن شويد كه محتوا به دست مخاطبان مي رسد    توانايي نظارت كامل بر فرآيند بازاريابي    توليد محتوا براي خبرنامه هاي پيامكي معمولا آسان تر است    نسبت به راه هاي ديگر در دسترس تر است (مانند ايميل)    هزينه كمتر و معقول تر از ساير روش هاي پيام رساني است    مي توانيد مطمئن شويد كه محتواي مورد نظر شما توسط عموم خوانده مي شود
استفاده از پيامك در تمامي زمينه هاي بازاريابي باعث كاهش هزينه هاي اضافي از جمله استفاده از خبرنامه مي شود

ارسال پيام صوتي

امروزه شركت‌هاي مدرن داراي ده‌ها ابزار بازاريابي هستند، از پيام‌هاي متني، ايميل، تبليغات آنلاين و رسانه‌هاي اجتماعي گرفته تا بازاريابي موتورهاي جستجو. همچنين راه هاي زيادي براي برقراري ارتباط با مشتريان وجود دارد كه تعريف هر كدام از آنها بسيار دشوار است. با اين حال، يكي از كم ارزش ترين ابزارهاي بازاريابي كه مي تواند براي جذب مشتريان بيشتر و ايجاد مشتريان وفادار بيشتر مورد استفاده قرار گيرد، بازاريابي پست صوتي است!تاثير اين روش كه با ارسال پيام صوتي خودكار به افراد حاصل مي شود بسيار زياد است. چون هميشه شنيدن صداي مردم بهتر روي مخاطب تاثير مي گذارد. ارسال پيام هاي صوتي به دليل شنيده شدن و انتقال احساسات و همچنين يكي از سريع ترين روش هاي پيام رساني و تبليغاتي بيش از پيش در حافظه هر فردي باقي مي ماند.اين مدل بازاريابي يكي از روش هاي مورد استفاده و همچنين تاثير گذار. ... خوبه كه نسبت به روش هاي ديگه قيمت مقرون به صرفه تري داره.
مخاطب با شنيدن پيام صوتي قطعا متوجه منظور شما خواهد شد و لحن شما از پيامك موثرتر خواهد بود. در اينجا چند نمونه از برنامه هاي تبليغاتي پيام صوتي آورده شده است تا بتوانيد در مورد نحوه استفاده شركت ها از اين ابزار بيشتر بدانيد.
ارسال پيام هاي صوتي مي تواند براي تبليغ هر نوع كسب و كاري و اطلاع رساني در مورد اخبار، جلسات يا قرارهاي ملاقات بسيار مفيد باشد. ضمناً تبريك به مشتريان در قالب پيام صوتي در مناسبت هاي مختلف موجب افزايش رضايت آنها خواهد شد.
مزاياي استفاده از پنل صوتي پيامكبراي بازاريابي پيام هاي صوتي از نرم افزار خاصي استفاده مي شود كه پيام هاي صوتي را يكي يكي براي مشتري ارسال مي كند. پنل هاي اس ام اس استفاده از پيامك را براي مشاغل در كمپين هاي بازاريابي خود آسان مي كند. اكنون در مورد مزايا بيشتر بدانيد!
1. هر پست صوتي داراي يك عملكرد قابل تنظيم است.ارسال پيامك از طريق پنل پيامك ارسال پيام هاي خصوصي و خصوصي را براي مشتريان خاص آسان مي كند - به عنوان مثال، مشتري كه مدتي است از خدمات شما استفاده نكرده است. شما مي توانيد به سرعت ضبط، سفارشي سازي و ارسال صدا به يك مشتري خاص. تنها در چند دقيقه، مي توانيد پيامي شخصي و مؤثر ايجاد كنيد كه به شما در بازسازي روابط با مشتري كمك مي كند.
2. پنل پست صوتي مي تواند صدا را به صدها مشتري به طور همزمان ارسال كند.البته لازم نيست هميشه براي خريدار پيام ارسال كنيد. با اين حال، با نوار پست صوتي، مي توانيد پيام هاي صوتي را به ده ها يا حتي صدها مشتري به طور همزمان ارسال كنيد. بهتر از همه، اين پيام هاي صوتي را مي توان به ليستي از مشتريان خصوصي ارسال كرد. به عنوان مثال، با ارائه يك تخفيف ويژه به مشترياني كه اخيراً به رستوران شما نرفته‌اند، مي‌توانيد يك پيام صوتي به مشتريان خود بفرستيد و به آنها پيشنهاد دهيد در رستوران شما غذا بخورند و آنها را تشويق كنيد كه دوباره از آن استفاده كنند. شما مي توانيد با هدف قرار دادن گروه هاي مختلف مشتريان با پست صوتي قابل تنظيم، اثربخشي تلاش هاي بازاريابي خود را به حداكثر برسانيد.
3. پست صوتي قابليت تنظيم پيام هاي آينده را دارد.مي توانيد پيام هاي صوتي را با استفاده از سيستم زمان بندي كنيد و سپس پيام به صورت خودكار بنا به انتخاب شما ارسال مي شود. با اين كار فرآيند پست صوتي خودكار مي شود. پست هاي صوتي خود را ضبط كنيد و انتخاب كنيد كه چه زماني آنها را براي مشتريان خود ارسال كنيد! شما مي توانيد يك استراتژي بازاريابي كامل قبل از زمان ايجاد كنيد تا آن را به طور خودكار اجرا كنيد.
4. مشتريان تماس تلفني را ناديده نخواهند گرفت.ما با هزاران پيام متني، ايميل و ساير اعلان‌ها بمباران شده‌ايم كه به راحتي مي‌توان آنها را ناديده گرفت. با اين حال، تماس هاي تلفني هنوز يك روش بازاريابي بسيار مرتبط هستند. اكثر مردم هميشه به تماس هاي تلفني خود پاسخ مي دهند، حتي از يك شماره ناشناس. البته استفاده از اين قدرت همراه با مسئوليت مهم است. اگر به آنها پيامي بفرستيد، مشتريان به احتمال زياد عصباني يا ناراحت مي شوند. اگر مي‌خواهيد از پست صوتي براي اهداف بازاريابي استفاده كنيد، مطمئن شويد كه زياد از آن استفاده نمي‌كنيد و سعي كنيد تخفيف‌هاي ويژه و مزاياي ديگري را به مشترياني كه به پيام‌هاي شما گوش مي‌دهند ارائه دهيد. با انجام اين كار، مطمئن خواهيد شد كه آنها همچنان به پيام هاي بازاريابي شما گوش مي دهند.
5. پست صوتي گزينه هاي شخصي سازي بيشتري را در اختيار افراد قرار مي دهد.پيامك ها، ايميل ها و بيشتر تبليغات اغلب كاملاً ناشناس هستند. اين امر درك پيام بازاريابي شما را براي مشتريان سخت تر مي كند. از طرفي پست صوتي بسيار شخصي است و مشتريان صداي شما را مي شنوند! به همين دليل است كه پست صوتي يك راه عالي براي برقراري ارتباط موثر رو در رو با مشتري است. مشتريان شما صداي شما را خواهند شنيد و به احتمال زياد پيام بازاريابي شما را خواهند شنيد.
6. بازاريابي از طريق سيستم صوتي.