دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

منشي پيامكي چه تاثيري در بهبود ارتباط با مشتريان دارد؟

يكي از دغدغه هاي اصلي كسب و كار، تحويل دقيق و كامل به مشتريان است. تصور كنيد كه به دليل مشغله كاري با يك مشتري ملاقات مي كنيد، ممكن است يك مشتري خوب را از دست بدهيد و ناخواسته او را به سمت رقبا هدايت كنيد.شما نمي توانيد در سايت خود نظر ارسال كنيد.
راه حل مشكل چيست؟اگر از تبليغات براي ديدن استفاده مي كنيد، بايد لينكي در صفحه يا وب سايت كشوري كه مشتري مي بيند داشته باشيد. .در اين مواقع استفاده از منشي پيامكي توصيه مي شود، منشي پيامكي يكي از عملكردهاي پنل پيامك است كه به شما كمك مي كند تا واكنش مشتريان را به ميزان قابل توجهي بهبود بخشيد.
آيا منشي تلفني نبايد ساخته و استفاده شود؟استفاده از منشي پيامكي نياز به زيرساخت پيچيده اي ندارد. فقط در پنل پيامك است، ماژول مربوطه را فعال كنيد.براي استفاده از اين ماژول ابتدا بايد به يك كلمه كليدي فكر كنيد كه كاربر براي ارسال از آن استفاده مي كند، سپس متني را آماده كنيد تا در پاسخ براي كاربر ارسال شود.
به عبارت ساده، شما در حال حاضر يك منشي پيامكي داريد كه مي تواند به كاربران پاسخ دهد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه اين را در وب سايت يا صفحه فرود جايي كه اطلاعات تماس خود را در آن قرار مي دهيد، ارسال كنيد.
شماره خط انتخابي را همراه با كليد در اختيار كاربران قرار دهيد تا هنگام ارسال كليد، متن پاسخ r.
منظور از سفارشي كه كاربر براي او ارسال مي كند چيست؟در داشبورد من اين امكان وجود دارد كه يك شماره ويژه در پنل مديريتي براي دريافت امن پيامك ارائه كنم.

ساخت كيبورد به چه معناست؟كلمه كليدي يا كليدواژه توسط منشي پيامك شناسايي مي شود و هر متن را متناسب با كلمه كليدي مشخص شده ارسال مي كند. به عنوان مثال، مي خواهيم متن "به زودي با شما تماس خواهيم گرفت" را براي برخي از مشترياني كه كلمه كليدي خاصي را براي پيامك ارسال كرده اند ارسال كنيم.
فقط بايد براي منشي پيامكي توضيح دهيم كه هر شماره اي كه كلمه كليدي 1 را ارسال كرده است متن "به زودي با شما تماس خواهيم گرفت" دريافت كند و بقيه را به سامانه بسپارد.در نهايت، تمام اين ويژگي هايي كه در داشبورد پيامك استفاده مي كنيد، امكان ارتباط نزديك تر با مشتريان را فراهم مي كند.
يك سامانه پيامكي حرفه اي بايد بتواند كاربران را در همه مكان ها راهنمايي كند، در هر زماني از شبانه روز ممكن است مشكلات و سوالاتي براي كاربران و مديران پيش بيايد كه تيم پشتيباني بايد پاسخگوي آنها باشد.قبل از خريد برد پيامك همه جوانب به خصوص پشتيباني حرفه اي را در نظر بگيريد.
مزاياي اين نوع انتشاراتاول از همه، اين روش براي هر كسب و كاري امكان پذير است. شركت هاي عرضه كننده كالاهاي فيزيكي. شركت هايي كه خدمات آنلاين دارند. پزشكان متخصص در هر زمينه و ...فرض كنيد يك كمپين تبليغاتي داريدشما يك پيام متني داريد و به دلايلي مانند محدوديت علامت تجاري، نمي توانيد جزئيات Compton، ارائه كامل محصول و توضيحي در مورد نيازهاي خود را ارائه دهيد. با راه اندازي اين كمپين مطمئناً جرياني از تماس هاي تلفني وقت گير را دريافت خواهيد كرد.در اين شرايط اولين مزيت استفاده از اين پنل صرفه جويي در زمان است. شما مي توانيد در كمترين زمان ممكن به سوالات مشتريان خود از طريق پيامك پاسخ دهيد.مزيت دوم اين است كه مشتريان خود را از دست نمي دهيد. معمولاً ممكن است نتوانيد به همه تماس هاي تلفني مشتريان خود پاسخ دهيد. ممكن است به دليل شلوغ بودن خطوط، مردم تمايلي به تماس با شما و پيگيري اطلاعات كمپينتون نداشته باشند. مردم مي توانند خارج از ساعات كاري تماس بگيرند و كسي پاسخگو نيست. ممكن است نسخه هاي پشتيبان شما نتوانند همه داده ها را منتقل كنند. دلايل زيادي براي از دست دادن مشتري وجود دارد. اما از اين طريق مي توانيد با تمام مشترياني كه مي خواهند با شما كار كنند ملاقات كنيد.مزيت سوم اين روش اين است كه مي توانيد شماره تلفن افرادي كه كلمه كليدي را ارسال مي كنند را به سامانه پيامكي خود ذخيره كنيد و دفترچه تلفن را به راحتي ذخيره كنيد.آن را از مشتريان بالقوه و افرادي كه به تجارت شما علاقه مند هستند دريافت كنيد.اين روش مزاياي ديگري نيز دارد كه به نوع كسب و كار هر فرد و نحوه استفاده از اين امكانات بستگي دارد.
از پاسخ خودكار پيامك بر اساس شغل استفاده كنيددر اين قسمت نمونه هايي از استفاده از 20 شغل رايج و پرطرفدار را براي شما بيان مي كنيم.
. دفاتر بيمه: اطلاعات مربوط به بيمه را براي مشتريان ارسال مي كنندشركت هاي خدمات اينترنتي: اطلاعاتي در مورد طرح هاي فعال خود يا اطلاعاتي در مورد طرح هاي جديد ارسال كنندبانك ها: ارسال تراكنش هاي كارت، اطلاعات خدمات جديد بانكي، اطلاعات ساير پرداخت ها و ...پزشكان: اطلاعات مربوط به پرونده بيمار را ارسال كنيدآرايشگاه و سالن هاي زيبايي: ليست خدمات، قيمت خدمات، آدرساملاك: ليست خانه ها و مشخصات آنها با توجه به بودجه مشتريان آنها اين ليست به صورت هفتگي قابل به روز رساني است.خدمات موبايل و كامپيوتر: ليست محصولات و قيمت فروشگاه هاي جديدرستوران: منوي غذاي روزانه با قيمت (ارسال روزانه)توسعه دهندگان و طراحان برنامه: لينك دانلود اپليكيشن را ارسال كنيدفروشگاه هاي لوازم خانگي: ليستي از محصولات، قيمت محصولات، شرايط فروش را ارسال كنيدمراكز و سايت هاي استخدام: ليست مشاغل نيازمند نيروي كار (روزانه به روز مي شود)آژانس هاي مسافرتي: ليست سفرهاي اخير بر اساس قيمتمدارس: كلاس هاي مختلف از مدرسه، كلاس هاي آموزشي، تاريخ و ساعت شروع كلاس ها و ...دانشگاه ها: ارسال واحدها و ساعات كلاس با ارسال شماره دانشجويي به شماره ويژهسمينار: تعرفه قيمت ها و خدماتسينماها: اكران فيلم هاي داراي امكاناتباشگاه ها: فهرست ورزش، تدريس، فرصت هادندانپزشكان: ليست خدمات زيبايي، قيمت، شرايط قطعاتشركت هاي تبليغاتي: ارسال قيمت تبليغات در فضاهاي مختلفنمايشگاه خودرو: ارسال ليستي از خودروهاي دست دوم براي همكاران يا مشتريان (به روز رساني روزانه)10 نمونه متني براي شركت هاي مختلف جهت استفاده از سامانه پاسخگويي پيامكيبيمه گر گرامي براي دريافت اطلاعات بيمه نامه خود شماره 1 به شماره ... پيامك.داوطلب محترم جهت اطلاع از مدارك لازم براي كار عبارت MADAREK را در ..دانش آموزان عزيز براي اطلاع از ساعات مدرسه ... حرف H را به شماره ..براي دريافت آدرس (كلينيك/شركت/شعبه) عدد 1 را به شماره 2 ارسال نماييد.در صورت تمايل به دانلود اپليكيشن ارسال عدد 1 را به شماره …… ...براي اطلاعات كامل در مورد سفر پاييزي به كل مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.