امروزه شركتهاي مدرن داراي دهها ابزار بازاريابي هستند، از پيامهاي متني، ايميل، تبليغات آنلاين و رسانههاي اجتماعي گرفته تا بازاريابي موتورهاي جستجو. همچنين راه هاي زيادي براي برقراري ارتباط با مشتريان وجود دارد كه تعريف هر كدام از آنها بسيار دشوار است. با اين حال، يكي از كم ارزش ترين ابزارهاي بازاريابي كه مي تواند براي جذب مشتريان بيشتر و ايجاد مشتريان وفادار بيشتر مورد استفاده قرار گيرد، بازاريابي پست صوتي است!تاثير اين روش كه با ارسال پيام صوتي خودكار به افراد حاصل مي شود بسيار زياد است. چون هميشه شنيدن صداي مردم بهتر روي مخاطب تاثير مي گذارد. ارسال پيام هاي صوتي به دليل شنيده شدن و انتقال احساسات و همچنين يكي از سريع ترين روش هاي پيام رساني و تبليغاتي بيش از پيش در حافظه هر فردي باقي مي ماند.اين مدل بازاريابي يكي از روش هاي مورد استفاده و همچنين تاثير گذار. ... خوبه كه نسبت به روش هاي ديگه قيمت مقرون به صرفه تري داره.
مخاطب با شنيدن پيام صوتي قطعا متوجه منظور شما خواهد شد و لحن شما از پيامك موثرتر خواهد بود. در اينجا چند نمونه از برنامه هاي تبليغاتي پيام صوتي آورده شده است تا بتوانيد در مورد نحوه استفاده شركت ها از اين ابزار بيشتر بدانيد.
ارسال پيام هاي صوتي مي تواند براي تبليغ هر نوع كسب و كاري و اطلاع رساني در مورد اخبار، جلسات يا قرارهاي ملاقات بسيار مفيد باشد. ضمناً تبريك به مشتريان در قالب پيام صوتي در مناسبت هاي مختلف موجب افزايش رضايت آنها خواهد شد.
مزاياي استفاده از پنل صوتي پيامكبراي بازاريابي پيام هاي صوتي از نرم افزار خاصي استفاده مي شود كه پيام هاي صوتي را يكي يكي براي مشتري ارسال مي كند. پنل هاي اس ام اس استفاده از پيامك را براي مشاغل در كمپين هاي بازاريابي خود آسان مي كند. اكنون در مورد مزايا بيشتر بدانيد!
1. هر پست صوتي داراي يك عملكرد قابل تنظيم است.ارسال پيامك از طريق پنل پيامك ارسال پيام هاي خصوصي و خصوصي را براي مشتريان خاص آسان مي كند - به عنوان مثال، مشتري كه مدتي است از خدمات شما استفاده نكرده است. شما مي توانيد به سرعت ضبط، سفارشي سازي و ارسال صدا به يك مشتري خاص. تنها در چند دقيقه، مي توانيد پيامي شخصي و مؤثر ايجاد كنيد كه به شما در بازسازي روابط با مشتري كمك مي كند.
2. پنل پست صوتي مي تواند صدا را به صدها مشتري به طور همزمان ارسال كند.البته لازم نيست هميشه براي خريدار پيام ارسال كنيد. با اين حال، با نوار پست صوتي، مي توانيد پيام هاي صوتي را به ده ها يا حتي صدها مشتري به طور همزمان ارسال كنيد. بهتر از همه، اين پيام هاي صوتي را مي توان به ليستي از مشتريان خصوصي ارسال كرد. به عنوان مثال، با ارائه يك تخفيف ويژه به مشترياني كه اخيراً به رستوران شما نرفتهاند، ميتوانيد يك پيام صوتي به مشتريان خود بفرستيد و به آنها پيشنهاد دهيد در رستوران شما غذا بخورند و آنها را تشويق كنيد كه دوباره از آن استفاده كنند. شما مي توانيد با هدف قرار دادن گروه هاي مختلف مشتريان با پست صوتي قابل تنظيم، اثربخشي تلاش هاي بازاريابي خود را به حداكثر برسانيد.
3. پست صوتي قابليت تنظيم پيام هاي آينده را دارد.مي توانيد پيام هاي صوتي را با استفاده از سيستم زمان بندي كنيد و سپس پيام به صورت خودكار بنا به انتخاب شما ارسال مي شود. با اين كار فرآيند پست صوتي خودكار مي شود. پست هاي صوتي خود را ضبط كنيد و انتخاب كنيد كه چه زماني آنها را براي مشتريان خود ارسال كنيد! شما مي توانيد يك استراتژي بازاريابي كامل قبل از زمان ايجاد كنيد تا آن را به طور خودكار اجرا كنيد.
4. مشتريان تماس تلفني را ناديده نخواهند گرفت.ما با هزاران پيام متني، ايميل و ساير اعلانها بمباران شدهايم كه به راحتي ميتوان آنها را ناديده گرفت. با اين حال، تماس هاي تلفني هنوز يك روش بازاريابي بسيار مرتبط هستند. اكثر مردم هميشه به تماس هاي تلفني خود پاسخ مي دهند، حتي از يك شماره ناشناس. البته استفاده از اين قدرت همراه با مسئوليت مهم است. اگر به آنها پيامي بفرستيد، مشتريان به احتمال زياد عصباني يا ناراحت مي شوند. اگر ميخواهيد از پست صوتي براي اهداف بازاريابي استفاده كنيد، مطمئن شويد كه زياد از آن استفاده نميكنيد و سعي كنيد تخفيفهاي ويژه و مزاياي ديگري را به مشترياني كه به پيامهاي شما گوش ميدهند ارائه دهيد. با انجام اين كار، مطمئن خواهيد شد كه آنها همچنان به پيام هاي بازاريابي شما گوش مي دهند.
5. پست صوتي گزينه هاي شخصي سازي بيشتري را در اختيار افراد قرار مي دهد.پيامك ها، ايميل ها و بيشتر تبليغات اغلب كاملاً ناشناس هستند. اين امر درك پيام بازاريابي شما را براي مشتريان سخت تر مي كند. از طرفي پست صوتي بسيار شخصي است و مشتريان صداي شما را مي شنوند! به همين دليل است كه پست صوتي يك راه عالي براي برقراري ارتباط موثر رو در رو با مشتري است. مشتريان شما صداي شما را خواهند شنيد و به احتمال زياد پيام بازاريابي شما را خواهند شنيد.
6. بازاريابي از طريق سيستم صوتي.
- ۴ بازديد
- ۰ نظر